fredag 12 februari 2010

Valentinhälsningar och en skön helg ♥ ♥ ♥

Valentin kanske kommer på besök i helgen. Krama honom länge och njut! Själv fick jag ett lätt ryggskott i dag och helgens planer omkullkastades. Ska verkligen inte sitta här just nu utan sträcka ut ryggen MEN ....Jag får vara glad i alla fall att mina vänner finns runt omkring mig! Har fotat några av mina hjärtan som en hälsning till Er alla! Den som hänger till vänster och gnistrar av glasstenar fick min dotter när hon kom på besök idag. Det röda är ett vinterhjärta vid entrén som talar om att du är välkommen och det lilla med knappar, ja det är bara så fint och nytt i samlingen från någon butik på nätet. Minnet kommer inte ihåg vilken! ♥ ♥ ♥

18 kommentarer:

  1. Hoppas att du blir bättre i ryggen!

    Trevlig helg!

    kram
    helena

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas att ryggen bättrar sej på dej. Jag vet hur det känns. Vilka fina hjärtan du har.
    Önskar dej en trevlig helg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  3. Så gulligt av din dotter att komma med ett hjärta! dom kan man aldrig få för många av.
    Ha en fin kväll.
    Krya på dig!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack för att du tittat in på min nya blogg.

    Det var kul att se dina bloggar också. Jag har så klart inte hunnit läsa allt ännu.

    Jo, vi har ju snö här i södra Sverige i år och det tycker jag är strålande. Är det vinter vill jag gärna ha snö, inte slask. Hade mycket väl kunna tänka mig att bo i norr.

    Hoppas vi träffar på varandra mer framöver!

    Trevlig helg önskar
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej Karin.
    Önskar dig, god alla hjärtan dag i helgen.
    Vilka söta hjärtan, allihopa, knapphjärtanen är jättefina, om någon sagt mig att det skulle varit fint och beskrivit det skulle jag inte trott det.
    Men nu när jag ser dem så ser jag att de är så otroligt gulliga, tänk så otroligt duktiga de är alla de som kommer på allting sånt där.
    Jag gillade dem.
    Hoppas att du får det fint och blir så bra som helst i ryggen, hovaligen,jag har en make som har haft så mycket ryggont i sitt liv, så jag vet att det inte alls är så roligt.
    Ryggen bär ju hela kroppen om den spökar så blir man ju så deppig.
    Krya på dig.
    Nu önskar jag dig en riktig bamsekram,
    Zara

    SvaraRadera
  6. Inte kul med ryggont, hoppas du blir bra jättesnabbt.
    Trevlig helg önskar jag dig.

    SvaraRadera
  7. Ryggont, det är ingen höjdare, men hålla sig i lagom stillhet och lite värme, så får vi hoppas det går över snart.

    Det känns hedrande att få vara med i sidan på din blogg!

    Hej igen
    Agneta!

    SvaraRadera
  8. Ryggskott är inte så kul.
    Hoppas det går över snart.

    Hjärtan är fina. de är en symbol på värme och kärlek.

    Sitter och ser på OS invigningen från Vancover.
    Det är så kul att se.
    Så nu är det igång....
    Kramen i natten Synnöve.

    SvaraRadera
  9. Hej och tack detsamma, ha en fin alla hjärtansdags helg, hoppas du blir bättre! Kram Vivi

    SvaraRadera
  10. Så många söta hjärtan.
    ha en bra lördag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Försiktig hjärtekram till dig. Ryggen är inte kul att "tappa"!

    Skön söndag önskar jag dig.
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  12. Hoppas ryggen kryar på sig ha en bra alla hjärtans dag//Britt

    SvaraRadera
  13. ha en fortsatt bra söndag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  14. Hoppas att du snart blir bättre i din onda rygg....Önskar dig en fortsatt trevlig Alla Hjärtans dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  15. Hoppsan med ryggen! Var rädd om den. Fina hjärtan som du visar.
    annika

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar spegel!
    Just de där svarta med staniol är jag så svag för.

    Hopas ryggen är bättre!

    Kraaam Maud

    SvaraRadera
  17. Hoppas du är bättre idag, kanske du har vägarna förbi söderut framöver, då är du så välkommen...kram

    SvaraRadera
  18. Trist! Ont i ryggen kan kvitta! Hoppas att du blivit lite bättre!
    Spännande med en ny vårteckenutmaning.....ska kanske anmäla mig...det var ju på den vägen jag fann dig, gulliga bloggväninna!
    Just nu snurrar det bara lite för fort....jag jobbar lite för mycket...hinner inte riktigt med att få struktur på mitt liv...*ler* Gillar inte riktigt farten jag kör i för tillfället...men det kommer bättre tider!
    Kram, kram
    /Lotta

    SvaraRadera