torsdag 29 december 2011

Snart ringer det ut...

det gamla året och ett nytt är på G. Nyårslöften har aldrig varit min grej och kommer inte att bli.
Jag gör det andan faller på och det brukar inte vara några farliga saker som inträffar. Sluta röka behöver jag inte lova för röka har jag aldrig gjort. Säga att jag ska banta, nej det behöver jag inte heller säga för överviktig har jag aldrig haft problem med tur nog och dricka för mkt alkohol är inte heller något problem och det brukar väl vara runt dessa teman alla nyårslöften kretsar. Däremot kan man ju ge ett löfte att man ska bli snällare men då blir man ju hamig, besöka vänner osv....Ja, det skulle kanske vara något. Nej, jag säger nada!


Visar några av mina små godbitar som förgyller tillvaron för mig i rummet.
Ha det så gott tills vi hörs fram mot Nyårsafton!

10 kommentarer:

  1. Gott nytt år till dig..Fint att du ej en massa löften måste giva, man håller dem ju aldrig i allafall..Kram Karina

    SvaraRadera
  2. Ville titta in för att önska ett GOTT NYTT ÅR och tacka för ett trevligt bloggår, ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett rktigt GOTT NYTT ÅR!
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. inga nyårslöften här heller...men det kanske beror mest på att jag vet att jag nog inte kan hålla dom speciellt länge...Det skulle väl vara att gå ned i vikt som borde vara ett löfte, men det vet jag hur det blir med det också...
    Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR 3 TANTER, HA EN SKÖN NYÅRSHELG, KRAM

    SvaraRadera
  6. Tittar in för att önska dej ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Nyårslöften är alldeles för utmanande, jag är inte mycket för det heller.
    Så fint du har gjort!
    Gott Nytt År,
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Önskar dej och din familj en mysig nyårsafton, och ett riktigt Gott Nytt ÅR !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Jag är inte något för nyårslöften utan det som behöver åtgärdas får man ta itu med på färden.

    Önskar dig Ett Gott Nytt 2012

    Kram

    SvaraRadera
  10. Kikar in för att önska dig och de dina ett riktigt Gott Nytt 2012! Hoppas att det kommande året blir ett riktigt bra år för oss alla!

    Många varma nyårskramar
    Bitte

    SvaraRadera