tisdag 19 april 2011

Vårtecken...

Jag är lite sen till start med vårtecken denna vecka.....Beror på att jag känner mig trött på mycket.....Kommer inte att fortsätta med dessa tecken utan mitt spontana bloggande tar istället vid. Man är liksom lite vårtrött, om ni förstår vad jag menar! Bilden från mitt vattenhål vid älven och smörblommorna som sömnigt tittar upp ur sin kruka får bli dagens skörd. Jag brukar plocka nya smörblommor vid dikeskanten varje sommar och njuta av blommorna vid vägen. Ska försöka ta mig ut till älvstranden under påsken! Ha det så gott mina vänner!


4 kommentarer:

  1. Hur har du det med snön...hoppas ni oxå fått njutit utav det vackra vädret, här har det nästan varit försommartemperaturer

    Jag tror inte att dagens barn kan denna sång...synd att sångskatten försvinner mer och mer...ha en fin påsk, kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas du vaknar till nu när våren kanske kommer till dina breddgrader också! Och smörblommor glömmer jag alltid att plocka och torka! Märkligt för jag ser dom ju, när dom kommer.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Spelar ingen roll vilken dag du visar vårtecken, det är roligt och se hur ni har det norröver. Jag känner också av vårtrötthet, ska bli väldigt skönt och vara ledig över påsk.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hur kul är det med vårtecken... när vi är veckor senare... med allt.
    Hoppas du får vila nu i helgen.
    Önskar dej en underbar påsk.

    Kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera