torsdag 25 oktober 2012

Livets stig.....

Vad vore livet utan alla omtänksamma vänner! Blev idag spontant bjuden på middag när jag mest behövde det. Det kallar jag medmänsklighet.Denna vecka har varit fylld av denna medmänsklighet från mina vänner och jag kommer att återgälda!

Har förändrat mitt liv, lite vemodigt men jag är glad över beslutet. Gick på den gamla invanda stigen och valde så en ny slinga och vart den leder vet ingen ännu! Livets krydda! Kram på Er ute i cyber och trevlig helg!


7 kommentarer:

  1. Oh, det låter som om du gjort ett medvetet val och jag hoppas det känns bra och att den stigen leder dig framåt och till nya spännande mål!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Såna ggr är vänner guld, det är dom
    ju alltid. Hoppas allt blir bra längs
    din nya väg.
    Trevlig helg och stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ibland måste man göra val, som efter ett tag kan kännas riktigt bra...hoppas det blir så för dej!!
    Ha en fin helg och det är guld med vänner som förstår och bryr sej!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att den nya vägen kommer att kännas bra//Britt

    SvaraRadera