måndag 20 februari 2012

Skidtur till ön

Tog en tur till ön idag. Solen visade sig och det var ingen vind. Helt ensam ute på fjärden.  Efter 15 min uppenbarade sig stugan och träden hälsade välkommen!

Vid hemfärden så hade ett blåskimmer lagt sig över nejden.

Det var flödvatten på några ställen men då höll jag tungan rätt i mun och stakade på.......Härliga isformationer syntes också här och där. Det var härligt att återse stugan och elda i kaminen. Ser fram emot nästa tur ja, några övernattningar! Gillar att färdas på fruset vatten!

5 kommentarer:

  1. Det var trevligt att få se blå himmel för det hade jag glömt hur det ser ut....vilka underbara bilder!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackra bilder...men att färdas på fruset vatten är inte min grej...jo jag gör det, men pulsen är nog rätt hög...det knakar och brakar i isen, och man vet ju aldrig...
    Ha en fortsatt skön kväll!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. vilken underbar dag du ser ut att ha haft..härlig vårvinter är♥
    Hälsningar Gabriella

    SvaraRadera
  4. Så bra och ta skidorna ut till ön, vilken fin dag du fick. Ser så mysigt och fint ut där ni har stugan, förstår att du längtar dit.
    Ha så roligt ikväll nu
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera