onsdag 10 april 2013

Tiden rusar...

och jag hinner inte riktigt med.....Hoppas snart på ett lite mer lugn i mitt liv. Längtar att få sitta ner och bara vara. Men hoppet är det sista som överger människan. Tro, hopp och kärlek, 3 underbara ledord för mig!
En dag före påsk hade jag ett paket i min brevlåda! För första gången i mitt liv hade jag vunnit via bloggen! Otroligt! Tack så jättemycket än en gång Anneli med bloggen "Här är gudagott att vara".
Blev jätteglad över vinsten och dessutom var det även en fin kökshandduk med mina initial inne i paketet!!!!! Livet har sina små ljuspunkter och sådana behöver jag just nu!
Anneli - det blir kul att följa vårt SM-slutspel! Du håller på Skellefteå och jag på Luleå! Men det bästa är ju att Norrland levererar!
Ha det så gott alla som tittar in! Hoppas på mer egentid så småningom! Kramar!

3 kommentarer:

  1. Grattis till slutspel, det grejade
    ni galant. Och grattis till toppenfin
    vinst, så fin kanna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Ja visst kan man tro att det var förutbestämt att du skulle vinna ;)) Upptäckte vilka initialer det var på handduken när jag skulle slå in paketet :D!!
    -Själv skulle jag behöva en syrgastub och en hjärtstartare inför finaldrabbningen ....
    -Hoppas det blir en rolig hockey som får avgöras av spelarna på isen och inte av domarna....
    Ha det gott och sköt om dej ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kanna, tror mig se en höna på den//Britt

    SvaraRadera