fredag 3 april 2009

Ny dag

Eftersom jag vaknade före tuppen idag tycker jag att dagens ord på min gamla tavla passar bra!
Har suttit vid datorn, läst morgontidningen och min travtidning och klockan är tidig morgon.
Ja, så kan det bli ibland! Äger min tid just nu så blir jag trött bestämmer jag själv vad jag gör med den men som jag brukar säga till mina elever på skolan "vila får vi göra i graven". Ha en bra fredag och som en del bloggare säger "idag ska är det gofika som gäller" - ja, även för mig!
Kram på Er alla!

4 kommentarer:

  1. HEJ
    vilka fina ord....=) önskar dig en skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Hej!
    En fika skulle inte vara helt fel. Saft, småkakor och kanelbullar :) Du får fika för mig också!
    Vingården där jag jobbade förut & på mässan heter Villa da Filicaja. De har goda viner i bra prisklass det är bara det är lite personliga problem som gör att jag inte vill jobba där i sommar.

    Ha en riktigt fin fredag!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Hoppas du haft en toppen fredag med en massa gofika.
    Mina böcker jag visade har jag köpt genom olika bokklubbar som jag är medlem i, dom heter Hem & Trädgård och Skaparglädje.
    Mys & må så gott !
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Vad kul med ett nytt ansikte! Ser att du också är med på Vårteckenutmaningen.

    Självklart får du lägga till mig som länk, det är ju en fin komplimang!

    Kram/Lena

    SvaraRadera